Суспільство

Тернополяни можуть самі забезпечити прозорість атестації полісменів
Тернополян запрошують долучитися до атестації працівників Національної поліції області. Атестаційні комісії будуть складатися, зокрема, з представників громадськості для забезпечення прозорості та відкритості процесу.
Подати заявку можна за цим посиланням. В ГУНП обіцяють розглянути кожну заявку.
Внести пропозицію можуть як громадські чи правозахисні організації, так і від народних депутатів та ЗМІ.
Атестаційна комісія оцінює, в першу чергу, професійні та особистісні якості поліцейського і приймає фінальне колегіальне рішення про його придатність до служби в поліції. До повноважень апеляційних атестаційних комісій входить розгляд скарг поліцейських на висновки атестаційних комісій.
Режим роботи комісії буде визначений її головою і передбачає регулярні засідання, а також проведення співбесід зі співробітниками, які тимчасово виконують функції керівників підрозділів Національної поліції. Засідання проходитимуть у м. Києві та в обласних центрах.
При виборі організацій-партнерів буде звертатись увага на такі характеристики:
● репутація організації та її лідерів;
● впізнаваність організації у громаді;
● спектр та масштаб реалізованих програм чи проектів;
● діяльність за останні 3 роки;
● досвід роботи у сфері захисту прав людини;
● поміркованість та політична незаангажованість.
Організації можуть рекомендувати представника (ів) до участі в атестаційних комісіях. Рекомендуючи осіб до участі в роботі атестаційних комісій, керівництво організацій повинно надавати перевагу наступним характеристикам представника:
● мотивація до участі у роботі атестаційних комісій;
● авторитет у громадському середовищі;
● знання в галузі правоохоронної діяльності / юриспруденції;
● розуміння принципів діяльності Національної поліції;
● знання Конституції України, Закону України «Про Національну поліцію», наказу МВС України № 1465 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення атестування поліцейських» (наказ можна переглянути за посиланням ТУТ);
● аналітичні здібності та критичне мислення;
● об’єктивність та неупередженість у прийнятті рішень;
● здатність до діалогу.