21 жовтня 2020 року
15:56:47

Світ

Колекція тернопільської дизайнерки була представлена на New York Fashion Week

24.02.2015 13:13

Дата: 24.02.2015

Справжній фурор створила на New York Fashion Week об’єднана українська колекція дизайнерського мистецтва “Найулюбленіша”. Складається вона із 12 капсульних колекцій, які створили 20 дизайнерів із різних куточків України. Західне Поділля світ побачив очима тернопільської дизайнерки Ірини Цісельської.

Традиційна для нашої регіону кольорова гамма, насичені квіткові орнаменти вишивки стали основою створених нею образів. Красу рідного краю передала за допомогою атласу, шифону, мережива з декоруванням вишивкою, гладдю та бісером. Прикраси на голови моделей у вигляді вишуканих обідків із квітів, виготовила майстр по роботі із фоаміраном Оксана Панькіна з Житомира.

На показі “Наулюбленішої” були присутні понад півтисячі представників світової fashion-індустрії та ЗМІ, підкреслює видання M-Ukraine. Презентація колекції супроводжувалась відеохронікою події в Україні, котру відзняли журналісти ТВ каналу Ukraine Today та піснями відомих українських виконавців: Руслани, Джамали, Анастасії Приходько, гуртів «Океан Ельзи»,  «Скрябін», «С.К.А.Й»., «ТІК» та інших. Українська співачка SOLOMIA спеціально для цього проекту створила музичний символ – пісню на українській та англійській мові «Оранта».

Як зазначила на сторінці Fashion Globus Ukraine  у Facebook її засновця Голда Виноградська:

“Ми, українські дизайнери, посли краси та творчого багатства України, хочемо, аби увесь Світ знав, що наша країна Україна – це насамперед талановиті, багаті духовно та культурно люди, які намагаються врятувати свою країну, свій культурний скарб. У нашого проекту багато цілей, у тому числі і волонтерських, але головна наша мета – це своїми діями, думками та молитвами здолати усі випробування, зберегти красу, особистість та намисто талантів України”.

У  рамках New York Fashion Week в українському домі у Нью-Йорку відбувся вечір української культури за участі дизайнерів і при підтримці Міністерства закордонних справ України та Генерального консульства України в Нью-Йорку.

А побачити колекцію усі бажаючі могли в аеропортах України. Адже символом кампанії “Наулюбленіша” став літак. “Це символ України, який завдяки духу та розуму українців зможе піднестися над усіма хмарами, що згустились над нашою державою. Воротами кожної сучасної країни є аеропорт. Ми мріємо, щоб ворота України були гостинними, безпечними та комфортними. Саме тому показ колекції відбувається в аеропортах Бориспіль, Львів та Київ”, – йдеться на сторінці Fashion Globus Ukraine.

Відео дня
Архів новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Погода
Завантажуємо курси валют від minfin.com.ua