Игровые шаблоны DLE
Самая быстрая Диета

Невідома "Укрзалізниця", або Що потрібно знати тернополянам про поїздку потягом?

on .

Часто сідаючи у потяг, тернополяни стикаються із хамством провідників чи неналежними умовами поїздки. Що робити у таких випадках?

Більшість проблем - через наше незнання прав пасажирів та обо'язків провідників відповідно. 

Тож, невеличка памэятка для пасажира "Укрзалізниці":

 1. Якщо ви купили електронний квиток з QR кодом, не обмінюйте його на звичайний. Роздрукуйте, але показуйте його зі смартфону. Якщо вони не зможуть його зісканувати, це проблеми провідника, а не ваші.

2. Сканувати квиток має провідник, а не ви. Якщо у нього нема сканера, то він має піти за ним, а не ви.

3. Ви можете користуватися розетками в вагонах поїзда безкоштовно в будь-який час, це не залежить від того, стоїть потяг чи їде.

4. Постільна білизна має видаватися у герметичних пакетах. Якщо пакет надірваний, ви маєте право його замінити на герметичний.

5. Якщо ви виявили погано випрану постільну білизну (з плямами), вимагайте її заміну, навіть якщо усі комплекти будуть такими. Зазвичай, після третього брудного комплекту, вам принесуть чистий зі спального вагону.

6. Білизну збирає провідник, а не ви. Усі заклики здати постільну білизну ігноруйте. (Детальніше про це - ТУТ )

7. Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно, або холодно, викликайте начальника поїзда з правовими нормами перевезення пасажирів. В них ви зможете побачити дозволені температури перевезення пасажирів у різні сезони. Якщо умови перевезення не відповідають вказаним, начальник поїзда може вам безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.

Пам'ятайте, якщо ви самі не буде вимагати дотримання ваших прав, ніхто за вас цього не зробить. І обов'язково пишіть скарги, вони усі фіксуються.

У разі більш серйозних проблеми звертайтеся до керівництва Укрзалізниці.

Джерело

Новые игры Alawar.